Brand in Afzuiginstallatie bij grillhouse in Drachten

VeenstraMedia

Drachten – De brandweer van Drachten werd dinsdagavond om 19.38 uur gealarmeerd voor een brand in Grillhouse Damascus aan de Zuidkade in Drachten.
Bij eetgelegenheid Grillhouse was brand uit gebroken in een Afzuiginstallatie.
Bij aankomst van de Brandweer werd direct het naastgelegen platte dak betreden. De Brandweer wist het vuur snel te Doven en heet een controle uitgevoerd. Bij de brand in de Grillhouse Raakte Niemand gewond. Fotograaf Willem Veenstra Henk Bijl Dennis Oevering

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Next Post

Fietser raakt zwaargewond bij aanrijding met auto in Drachten

Drachten – Woensdagochtend werden de hulpdiensten gealarmeerd voor een ongeval op de Knobben Thv de Stichting Vliegveld in Drachten. Ter plaatse gekomen bleek dat er een fietser was geschept door een automobilist. De fietser kwam vervolgens ten val en raakte zwaar gewond. De ambulancedienst en politie kwamen ter plaatse. Het […]

Abonneer ons nu

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
error: Content is protected !!