Brand in woning Drachten na vlam in de pan

Brand in woning Drachten na vlam in de pan

Drachten – De hulpdiensten werden zondagavond omstreeks half zeven gealarmeerd voor een keukenbrand aan de Waterlelie.

De bewoner was bezig om jus te maken in een pan toen
door nog onbekende oorzaak de vlam in de pan sloeg. Het vuur kwam daarna in de afzuiging terecht.

De bewoners hebben de eerste bluswerkzaamheden verricht en hebben na het bellen van de brandweer de woning verlaten. De brandweer heeft de keuken nageblust en de woning geventileerd.

Stichting Salvage is in kennis gesteld en komt ter plaatse voor hulp aan de bewoners bij het afhandelen van de schade.

Foto’s: Ruben Oosterman en Henk Bijl


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
error: Content is protected !!